Music is life ♥

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Jennie - 20 september 2011 21:29

                             Naww... Söt :) ^^

Så j*kla söt asso! vill ba ha ;)

Vill ba gosa och krama om den


Av Jennie - 20 september 2011 17:38

Hej! ^^

Klockan är nu 18.19 och har ätit pannkakor med min mamma

idag har hag haft en bra dag med mina fina vänner i klassen.

Just nu kollar jag på master chef med Mamma ^^

Vi har inte så långa skoldagar på min skola! så det e bra men

jag fattar inte att lärarna går iväg när vi har lektion för att leta efter en

J*kla låda! Jag har en klasskompis som är sjukt konstig som helt plötsligt börjar gråta för en plastlåda han har glömt efter gårdagen! Asso hur kan man som lärare

bara gå ut från klassrummet för att leta efter en plastlåda med några ruttna blommon i!?? Asso shit va irriterande det va asso! *suck*


Aja, Bye så länge! 

Av Jennie - 20 september 2011 15:33

Hej! 


Nu sitter jag & dricker varm choklad igen och lyssnar sönder en låt med Maroon 5 Feat.Christina Aguilera ♥

Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=suRsxpoAc5w

Man får den på hjärnan♥ Älskar den Hihi :)

Gå gärna in på min Kära vän Nathalie´s blogg ^^

Den heter som sagt: http://nathalietheking.bloggplatsen.se/

 Hej då så länge!

Puss & kram! :)

Av Jennie - 20 september 2011 11:29

Hej :)

Nu sitter jag i ett klassrum i Mönlyckes bästa skola med min bästis Maja ♥♥

Vi dampar sönder framför datan som vanligt! Hihi ♥♥

http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 HAHAH!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Mitt namn är Jennie och kommer från GBG, är en Helt vanlig 12 åring, jag är ganska lätt att umgås och är rätt så konstig

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards